Snelle verzending
Betaal achteraf met KLARNA.
Gratis verzending vanaf €75 (in België)
Wekelijks nieuwe items

FAQ

FAQ - meestgestelde vragen

RETOURNEREN

  •  Hoeveel dagen heb ik om mijn winkel aankoop te retourneren?

Artikelen aangekocht in één van onze winkels kunnen binnen de 8 dagen geretourneerd worden. Het aankoopbedrag wordt op een tegoedbon gezet. Wij geven geen geld terug.

 

  •  Hoeveel dagen heb ik om mijn online aankoop te retourneren?

Artikelen aangekocht online kunnen geretourneerd worden binnen de 14 dagen. Bij ontvangst controleren wij deze en wordt deze behandeld binnen de 14 werkdagen. Zie ons retourbeleid!

 

  •  Kunnen online aankopen ook in de winkel terug gebracht worden?

Online aankopen kunnen zeker in één van onze winkels terug gebracht worden. Dit ook binnen de 14 dagen.

 

  •  Zijn er retourkosten? 

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

  •  Binnen welke termijn wordt mijn retourzending verwerkt? 

Vanaf wij jou retour ontvangen hebben wordt dit binnen de 14 werkdagen gecontroleerd en verwerkt. 

 

  •  Ik ontving geen retourformulier, wat moet ik doen? 

Om je de items die je wenst te retourneren stuur je een e-mail naar [email protected] Er zitten geen retourformulieren meer in onze pakketten. Je mag op de factuur een kruisje zetten naast het artikel dat jij wenst de retourneren. 

 

  •  Ik ben mijn factuur kwijt, hoe kan ik nu retourneren? 

Voeg een papier met jou naam, ordernummer en het artikel dat jij wenst te retourneren zelf toe aan jou pakket.

 

  •  Kan ik een item van maat ruilen? 

Dat kan zeker, heb jij een item ontvangen waarvan de maat niet goed is. Dan bel je best even naar onze klantendienst en regelen wij dit verder voor je. Retourkost van het ontvangen item is wel voor eigen rekening. 

 

  •  Kunnen sale items geretourneerd worden?

Neen, artikelen aangekocht met kortingen kunnen niet geretourneerd worden. Hier worden geen uitzonderingen voor gemaakt. 

 

  •  Het artikel dat ik heb ontvangen is beschadigd.

Spijtig genoeg kan het voorkomen dat jouw artikel beschadigd raakt. In dat geval vragen we je direct na ontvangst binnen de 48u contact op te nemen met onze klantenservice. Vergeet niet je naam, ordernummer en foto’s van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice helpt je meteen verder naar de beste oplossing. 

 

  •  Kunnen meerdere bestellingen in één retour samengevoegd worden? 

Dat kan zeker en vast, dit spaart je extra retourkosten! Zorg alleen dat deze binnen de aangegeven retourtijd zijn en vergeet zeker niet beide facturen toe te voegen aan je retourpakket. 

 

VERZENDEN 

  •  Wat zijn de verzendkosten? 

Wij bieden GRATIS verzending aan voor bestelling binnen Belgïe vanaf €75,- 

Bij het plaatsen van een bestelling onder €75,- wordt er een standaard verzendkost in rekening gebracht.

 

  •  Hoelang is de verzendtijd? 

Gemiddeld duurt de levertijd bij ons 1 à 2 werkdagen. Bestellingen die geplaatst worden op een werkdag voor 14:00 gaan dezelfde dag nog mee met de post. 

 

  •  Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Vanaf dat wij jou pakket hebben afgeleverd aan onze vervoerder ontvang jij per e-mail een track&trace code. Hier kan je de status van je zending volgen. 

 

  •  Mijn pakketje is verloren, wat nu?

Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet geleverd zijn, raden wij je aan om meteen contact op te nemen met onze klantendienst. Hier helpen wij jou meteen verder!

 

BESTELLEN 

  •  Komen uitverkochte items nog terug op voorraad?

Is een item uitverkocht op onze webshop, dan is deze ook niet meer beschikbaar in één van onze winkels. We doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Zo ontvang je gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is. 

 

  •  Hoe komt het dat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen? 

Indien je na het plaatsen van je bestelling geen e-mail hebt ontvangen kan dit zijn dat je ergens een foutje hebt ingevoerd. Dat je e-mail bij spam is terecht gekomen. Dat Klarna je bestelling niet heeft goedgekeurd, dat er iets fout is gegaan bij betaling of dat het item niet meer voorradig is. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. 

 

  •  Kan ik nog een wijziging doorgeven van mijn bestelling? 

Neen, nadat jij je bestelling geplaatst hebt is het verzendproces al begonnen. Helaas kunnen wij dan niks meer wijzigen of annuleren van je bestelling.

 

  •  Kan mijn bestelling na het plaatsen nog geannuleerd worden?

Ook hierbij is dit niet meer mogelijk. Eénmaal de bestelling geplaatst is het verzendproces al begonnen en kan dit niet meer geannuleerd worden. 

 

  •  Mijn bestelling is gecrediteerd, hoe komt dit? 

Heb jij een e-mail ontvangen van een creditnota. Dan wilt dit zeggen dat het artikel van je bestelling spijtig genoeg niet meer voorradig is en wij hiervan een terugbetaling gemaakt hebben. 

 

  •  Mijn afleveradres klopt niet, kan ik dit nog wijzigen? 

Bij het opmerken van een foutief afleveradres raden we je aan zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst. Indien jou pakket nog niet ingepakt is kunnen wij het afleveradres nog wijzigen, dit met een wijzigingsvergoeding van €5,-. Indien je pakket reeds al is ingepakt is dit helaas niet meer mogelijk te wijzigen. 

 

ALGEMEEN

  •  Hoe weet ik welke maat ik het beste bestel? 

Bij omschrijvingen kan je terugvinden welke maat ons model draagt of welke pasvorm het artikel heeft. Aan de hand daarvan kan je jouw keuze van maat maken. Twijfel je teveel dan kan je onze klantendienst contacteren en helpen we jou graag verder. 

 

  •  Wanneer is de klantenservice bereikbaar? 

Onze klantendienst is bereikbaar van maandag t.e.m vrijdag van 9:00 tot 15:00

+32 470 85 87 20, of per mail [email protected]

Gelieve ons via één kanaal te contacteren.

 

  •  Kunnen items gereserveerd worden? 

Neen, items reserveren is niet mogelijk. Wil je zeker zijn dat het artikel er nog is, dan kan je deze bestellen op onze webshop en aanduiden ophalen in winkel. 

 

  •  Ik kan mijn giftcard niet gebruiken 

Giftcards zijn één jaar geldig, indien deze datum overschreden is zal de giftcard buiten gebruik zijn. Uitzonderingen voor verlengingen worden hier niet voor gemaakt. 

 

  •  Ik ontving een kortingscode maar deze werkt niet?

Op het moment dat er een promotie op onze webshop is werken de kortingscodes helaas niet. Is dit niet het geval, dan neem je best even contact op met onze klantendienst en kijken wij dit na voor je. 

 

Heb je een andere vraag dan kan je contact opnemen met onze klantendienst 

+32 470 85 87 20

Snelle verzending
Betaal achteraf met KLARNA.
Gratis verzending vanaf €75 (in België)
Wekelijks nieuwe items